jellylorum 2009.09.25. 12:59

Őszi sale

Eltartott egy darabig, míg rászántam magam, hogy leszedegessem a telefonról a képeket amik mostanában készültek, és érdemesek arra, hogy megmutassam, de most itt vannak, és szép lassan meg is osztom a közzel mindet.
Itt az első:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a kép okozta a legnagyobb feljörést. Persze annál viccesebb volt, mikor rájöttem tulajdonképpen miről is van szó. Olaszt tanultam, eszembe se jutott más nyelvben gondolkodni. Ezért is nem értettem mért azt írják ki hogy sale, mért nem magyarul írnak ki valamit… Erős őszi szále (olaszul ugye)… ennek semmi értelme. Pár napra rá, minden előzmény nélkül, megvilágosodás szerűen jött az ötlet, mivan, ha az a sale nem olasz, hanem angol?? Akkor erős őszi szél…. Na ekkor ütött csak igazán nagyot a dolog. Egyrészt, hogy ennyi eszem van, másrészt meg hogy egy ilyen frappáns szójátékot sikerült találnia az üzletlánc kreatív csoportjának…
De nem ez volt aznap az egyetlen megvilágosodásom… rájöttem arra is, miért hajták fel egyes biciklisek a nadrágjuk szárát, és miért csak a jobb oldalit… hát hogy be ne akadjon!!

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr251802583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása