Az én fülem sokmindent elbír, de ez nálam is kiverte a biztosítékot így késő este. Miért van az, hogy mostanában mindenki a hangjából akar megélni, függetlenül attól, hogy van -e neki vagy nincs…
Mint sokan mások, Zimány Linda is bepróbálokzott a dologgal… Véleményem szerint inkább kevesebb, mint több sikerrel.

 

De nem csak én vagyok ezen a véleményen:
Egyes férfi zenészek például azt ecsetelték, hogy egy igazi szakmabeli nem pózol meztelenül a férfimagazinokban. A legkeményebben azonban Völgyi Zsuzsi fogalmazott: „Igazi fos! De ő ezt nem szégyenli? Nekem lesülne a pofámról a bőr! Már bocs, de hol az önkritika?” – tüzelte fel a közvéleményt az énekesnő.
Linda ehhez annyit fűzött hozzá, hogy mindössze két hete volt, hogy felkészüljön, ezért nem is sikerült úgy, ahogy ő azt tervezte, de egy biztos, elméletben minden bizonnyal sokkal többet tud a zenéről, mint kritizálója, hiszen sok -sok évig járt zenei iskolába, és volt párja Kefír révén bepillantást nyert a stúdiómunkálatok rejtelmeibe is.
Tehát belátja, hogy lehetett volna jobb is… Bár nem tudom mennyivel lett volna élvezhetőbb a dolog, ha mondjuk másfél hónapja van felkészülni.
Az pedig egy dolog, hogy elméletben tud valamit…Elméletben én is tudok kockát rajzolni, mégis minden héten visszadobják a rajzaimat (és akkor máris többet árultam el magamról, mint kellene… :D ).

De mivel baromira nem értek hozzá,és én személy szerint még ennyire sem tudok énekelni, ennél többet nem is szeretnék hozzáfűzni, csak mint zenekedvelő szeretném tanácsonli nem csak neki, hanem sokmindenki másnak is:

Inkább táncoljatok! A port jobban bírjuk… 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr461802636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása