Bevallom, én is megpróbáltam megírni a bejegyzést a fennálló rágiós hercehurcáról. Neki is ültem, utánaolvastam az ORTT -nél és átnéztem mások blogbejegyzéseit is. Akkor követtem el nagy hibát, mikor elolvastam a hozzászólásokat. Természetesen voltak akik nagyon korrekt módon tudtak véleményt nyilvánítani, az ő véleményüket akkor is el tudtam fogadni, ha nem is értettem velük egyet.
De voltak hozzászólások, amik rettentően felboszantottak.

Nem tudom, mi a franc volt ez a két adó, gyanítom a színvonaluk valahol a “megasztár” és a győzike show között volt…Remélem a helyükön igényes komolyzenét sugárzó adók működnek majd.

Egyik rohadalmat sem tudom sajnálni, qrvára de nem kár értük!
Két, kimondottan szar zenéket játszó, idétlen reklámokkal teletűzdelt, magyarellenes, kretén műsorvezetőket felvonultató médiamocsadéknak most annyi. Végre! [...]

És nem csak ezt a kettőt olvastam…
Én most azokhoz szólnék, akik hasonló képpen gondolkodnak a dologról!
Nem az a bajom, hogy nem azt szeretitek amit én. Nem vagyunk egyformák. Még jó… lehet hogy akkor most én hasonlítanék rátok….
De a lényeg! Ez a két adó, az ország két leghallgatottab rádiója (volt?). Milliók hallgatták/ hallgatják őket minden egyes nap. Ennyi ember nem tévedhet, nem hiszem, hogy az ország harmada a “kimondottan szar zenéért” rajong.
A komoly zenével nincs bajom, magam is hallgatom, de – sajnos – nincs rá akkora kereslet hogy több rádió is sugározza. Bőven elég, ami van. Hameg azt sem tudod kiket fikázol, miért teszed? Ezzel az erővel én is mondhatnám nem egy rádióra, hogy szüntessék be az egészet úgy ahogy van, vagy játszanak metált, mert az igényesebb, mint amiket egyébként ott hallani. De nem mondom, mert tudom hogy más meg azt szereti. És akkor? Egy rádió nem attól lesz rohadalom, hogy olyan zenét játszanak, ami nekem nem tetszik!

A Sláger rádió minden egyes megmozdulásával hatalmas tömegeket mozgósított, szórakoztatott. Gondolok itt például a VogaVadászatra és a Mosolyturnéra. Hetek óta, minden reggel azt hallani, hogy kinek hogyan segítettek, milyen élmények fűzik az embereket a rádióhoz. De nem csak Ők segítettek másokon, általuk a hallgatók is egymáson. Engem kimondottan a Bumeráng ébresztett rá arra, hogy vannak még jó emberek a világon, akik bár valószínűleg szintén gondokkal küzdenek -mert ki nem? – mégis szívesen segítenek egy teljesen idegen valakinek. És ha egy rádió képes így maga köré gyűjteni a jó embereket, akkor azt hiszem kevés olyan dolog van, ami ezt felülmúlhatná, és bíráskodásra adna okot.

Ettől függetlenül azt tudod mondani, hogy nem kár értük??? Akkor nem vagy ember, téged kéne beszüntetni!

De ha valakinek mindez kevés, legalább annyi emberség legyen benne, hogy magát a szituációt, ezt az egyértelműen inkorrekt lépést elítéli. Vagy én várok túl sokat az emberektől…? 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr391804540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása