Mondtam én, hogy kilábalunk az alkotói válságból. Csak kellett az a bizonyos isteni szikra. Merthogy a kép már napok óta nálam van, még annó nyáron amikor készült, meg is jegyeztem, hogy ez pont ide való, és milyen jó, hogy végre nem mások anyagával villogok, hanem konkrétan a kezeim között volt ez a DVD. Múlthéten amikor megkaptam a képet, meg is jegyeztem, hogy végre kitehetjük. Aztán annyiban is maradt a dolog. Most pedig, csak úgy a semmiből (mechanika feladatmegoldás közben) bevillant, hogy nekem van egy ilyenem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha jól emlékszem, valamelyik Karib tenger kalózai DVD -n áll ez. 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr431806507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása