Bizony, vannak sorozatok / sorozatkarakterek amik / akik mindennél / mindenkinél jobban hatnak egy adott korosztályra.
Gondoljunk  csak Esmeraldára, a vak lányra, akinek pénzt gyűjtöttek, hogy újra láthasson.
És most itt az új őrület. Ő nem más, mint Barney Stinson. Gondolom senkinek nem kell bemutatnom. Szerencsére ő nem vak, nem szorul semmiféle segítségre. Még jó, különben valószínűleg megint csak mi magyarok csinálnánk magunkból komplett idiótát.
De nem is ez a lényeg! Hanem hogy 5 évad Így jártam anyátokkal után olyan nagy emberek közé tornázta fel magát -véleményem szerint- mint James Bond, Dart Vader, a Spencer & Hill páros és a Rózsaszín Párduc. Hogy mi a közös bennünk??
Szerintem nincs olyan ember, aki ne tudna idézni tőlük valamit! És hogy igazamat bizonyítsam:

"Vodka - martini. Rázva nem keverve!"

"Luke, én vagyok az apád!"

"Te mondd, hogy rablótámadás! A te hangod mélyebb!"

"Agyő, balra el!"

Ugye, mindenki ismeri ezeket a mondatokat? És azt, hogy "Öltözz ki!" ? vagy: "Ez ferge... most figyelj... teges; fergeteges lesz!" Persze ez már rég nem ugyan az a korosztály, de a hatása hasonló!
Miért is hoztam fel ezt az egészet? mert úgy tűnik, kezd egyre nagyobb méreteket ölteni ez az egész. Kezdetnek ott volt a Tesó -kódex, de ma már ott tartunk, hogy Október 13 a nemzetközi Öltözz ki! nap. Bizony! És bevallom, én is ki fogok öltözni: ing, nyakkendő, ami kell... mert szerintem nagy poén!
És bizony vannak dolgok, amik a hétköznapi beszédbe is szép lassan beépülnek, és természetessé válnak. És mindenki érti miről van szó, mikor ezt a beszélgetést olvassa:

 Csén ma innnnnniiii akarok!! én ezt nem bírom?:D
 Cs!
 Aholnapig sem birod ki? akkor ihatunk! nem feltétlen party,
csak úgy ihatnánk!
 Csháátttttt
nincs választásom úgy érzem xd
 Avagy! te is iszol otthon magadban, én is iszok itthon magamban,  
és telepatikusan koccintunk.
 
vagy önkocc! :D:D
 Csáhhh XD
 Amost mondd h nem fergeteges ötlet! :D
 Csaz elég szánalmas lenne..
 AxD
 Csés pacsizunk magunkkal a levegőbe :D
 Avagy felhívlak, és telfonpacsi! xD
 
 Csáucs najo ez egyre fájdalmasabb :D
 Aén jókat szórakozok! :D :D
 Csnajo kezdek beletörődni h esélytelen

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr632354946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása