A vacsoráról megmaradt Bacardi – kóla mellett kifejezetten jólesett ezeket visszaolvasni. Na de azért Emberek!! Aki nem ért hozzá legalább annyira, hogy a feltett kérdést megértse, az inkább ne is telefonáljon banki ügyekben!! Én is ezért nem teszem… illetve nem fogom meg tenni. Most ha akarnék se tudnék milyen ürüggyel betelefonálni. Bár ezzel az erővel én is megtehetném…

- Forint vagy deviza alapú hitel érdekelné?
- A forint alakú, az milyen?

- Forint vagy deviza alapon adta le az igénylést?
- Igen!

- Engem az ózon hitelkártya érdekelne!

Ez az egyik nagy kedvencem:

- R… Direkt, jónapot kívánok XY vagyok, miben segíthetek?
- (mondja a párjának) Te, ez egy automata már megint!
- Nem vagyok automata, miben segíthetek?
- Kérdezett az automata, most mit csináljak?

- Megtudná nekem mondani mennyi a ph értéke a hitelnek?

- Egy előzetes hitelbírságolást szeretnék kérni!

- A nevét hadd kérjem!
- Betűzöm a nevem, mert kicsit raccsolok… J, mint jóka…

- Melyik banknál vezeti a folyószámláját?
- Azt hiszem a Media Marktnál, ha van ilyen bank.

- Ezen a házon holtig tartó élvezet van!

Másik nagy kedvenc:

- Állandó lakhelyének tulajdonosa, résztulajdonosa, bérlője, vagy családtag?
- Hát az az igazság, hogy én ilyen megtűrt személy vagyok!

- Én svájci bankban kértem a kölcsönt. Ez azt jelenti hogy svájci bankba kell majd befizetni is?

- A R. bankos kártyámat elnyelte a terminátor!

- Állandó lakhelyének ön tulajdonosa, résztulajdonosa, bérlője vagy családtag?
- Az, az. Családi ház!

Hát ennyi. A call centereseknek is lehet egy- egy jó napjuk!

Az e–mailért köszönet Krisztinek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr651801781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása