jellylorum 2010.10.16. 22:09

Részeg SMS -ek

 Mindenkinek vannak gyenge pillanatai. Főleg ha iszik. Egyesek ilyenkor szerelmet vallanak -idegeneknek is akár, mások SMS -t írnak olyanoknak, akiknek nem kellene, és gyakran olyat, amit nem kellene.
Az ilyen fajta üzenetekből válogattam össze nektek azokat, amelyek az agyhalál beállta előtti pillanatokban születhettek, amikor a telefont az ember még megtalálja, de a gombokat már nem. :D

ittuagy golyabalob? ea ha nem be tuss irni szocialzntripolodgiaira?? koszoooooooonom

Mire kijozawmotam útmona megin beruktam.

zsia eltévedtema hálozsákba segitened kéne emlátom a fényt :s

Megetettem egy hatyaty

Szeretlek, 6sszetor t tflecinnatl is! :)

Na bazy Bori, kr... RéSZEG vok,jó,h közszemérems3rtés miatt m3g nem csuktak 5e holna hivj. Kr... Része. Vok holnap hivj! Cupp!

sztém ahufyomnak is 1s zazalek a aalkohol tartma

Gydrre at dugmi mort !!.!!!

nazgong!!

"hha íszol bebaazsol!"

Mi mápg.bevúmdmk bászvä. :d de még tjvjawn 1 módtka.

Végül az én személyes kedvencem, amit egy régi telefonból kutattam elő:
Gyere me engemabastak a fas :) - Mikor elmeséltem az illetőnek hogy ilyet kaptam, a reakció annyi volt, hogy értelmezhető ez, csak én nem ismerem a hozzá tartozó kódot. :))

Na, igen. Szép esték lehettek. De tudok olyat, -akinek személye maradjon inkább rejtve, nem szeretném így is egyre romló jóhírét méginkább szétcincálni- aki a WC -n fekve (!) talán már az agyhalál beállta után, képes volt addig nem elküldeni az SMS -t míg meg nem írta azt helyesen. Ez lett a vége:

Nagyon elszúrtuk a dolgot.gyere vissa értem!nem vagyok jol.

Azért ez szerintem dicséretre méltó! :)

Feladat:
A fenti SMS -ek lefordítása. A helyes megfejtők jutalma, hogy tőlem soha nem kapnak majd ilyen üzeneteket! ;)

forrás: Múlt éjjel

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr472376799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arcsi00 2010.10.21. 14:57:24

"zsia eltévedtema hálozsákba segitened kéne emlátom a fényt :s
" hátez qrvanagy XD
süti beállítások módosítása