jellylorum 2009.09.04. 21:40

IWIW II.

Az olvashatatlan karakterek után (amiről azóta sem derült ki, hogy csinálják), most itt van néhány bemutatkozási forma:

Van köztük egészen sokat mondó:
“Gondolom első látásra az jön le, hogy egy beképzelt hülye picsa vagyok. Általában mindenki így gondolja amikor meglát, de aztán rájönnek, hogy egy kedves, aranyos, vidám, dinka, szerény, barátkozó, [néha] szőke és nagy szájú csajszi vagyok, aki nagyon szereti a barátait, és minden hülyeségben benne van…”

“Lezbikus vagyok ugy hogy a pasik ne is jelöljenek mert nem jelölöm vissza öket.A lányok viszot jelöljenek mert mindenre nyitott vagyok velük!”

És van aki már túlságosan is sokat mond:
“Örök hatéves
Egy kicsit beképzelt voltam, de most már tökéletes vagyok.
Én egy nagyon kedves, aranyos, humoros csajszi vagyok! Szeretek táncolni bulizni és a haverokkal együtt lógni és hülyéskedni!!!!Ezen kívül még szeretek msn-ni hajnalig, zenét hallgatni,és még sok más apróságot csinálni!!
Magamról csak annyit, hogy már lassan 8 éve megszülettem és még élek és virulok!! Én egy sexy szingli csaj vagyok aki szeret ismerkedni!
Szórakoztató teremtés vagyok, és mellettem sosem unatkoznak a barátaim és ismerőseim. Aki ismer az tudja, hogy ez milyen igaz rám!!
Barátságos, mindenre megoldást akarok találni és szívesen adok tanácsot, csakhogy mindenki elégedett legyen. De néha rám is rám férne egy-két jó tanács.
Sokan utálják bennem mikor hisztizek!(És ezt meg is értem néha én is utálom magam!!!!)”

Vannak távolságtartók:
“Azért, mert egyszer láttál az utcán, még nem kell bejelölnöd iWIW -en!”
“Kíméld meg magad! – hagyj ki az életedből… és ez most komoly… “

“NE JELÖLGESSENEK IDEGENEK ! TÖKÖM TELEVAN MÁÁÁR!!!!!NEM TUDOM NAGYOBB BETÜKKEL KIÍRNI!!!!!!!!!!!!!!Aki ismer, tudja milyen vagyok, akit eddig nem érdekelt, azt most sem fogja… De röviden:Kedves, édes, aranyos,lusta,imádnivaló, hétalvó, bulizós, mosolygós….minden hülyeségbe bennelevős, könnyen barátkozós, éjjeli bagoly…Sátöbbi…..:-P”

“Akik ismernek tudják mien vagyok, aki nem annak meg semmi köze hozzá.”

“NE JELÖLGESSETEK MÁR HA NEM ISMERTEK!!! köszi.”

És vannak ismerkedős fajták:
“—–>>>>> MSN—->>>Majd ott beszélünk.”

“Nagyon kedves arranyos lány vagyok Szeretek hülyülni meg mésg sok mindent csinálni Akki ismermég Tudja Milyen vagyok Akki meg nem az vegyen fel msn-re és ismerjen meg mert ez az oldal kevés lenne ha fel soronák mindent… “

Vannak a mélyenszántó gondolatok hívei:
“A szerénység annak a reménye, hogy mások is rájöjjenek milyen csodálatosak, vagyunk”

“Sose felejts el mosolyogni. Még akkor sem, amikor szomorú vagy. Lehet, hogy valaki beleszeret a mosolyodba. =)
Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént.
Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek.”

“Minden nap változok,minden nap más vagyok 1 az ami örök ami én vagyok.és ezt sose lehet tudni ,hogy ki az az én.hiába írok le magamról mindent,ezek csak szavak.Nem is tudnám leírni.”

” Hivatásod legyen élni másokért és mások boldogsásában keresni a magadét!”

És végül vannak a viccesek:
“Értelmes vok… A vélemény olyan mint egy segglyuk, mindenkinek van,de senki sem kíváncsi a másikéra.. “

“AZ ÉLET OLYAN MINT A MOTOR….HA NEM MEGY BE KELL RÚGNI “

A sok nagyot mondani akaró miatt pedig kénytelen voltam magam is megváltoztatni a profilomat, és leszedni a Kowalsky és Szabó Lőrinc idézeteket. Nem azért mert mindenki ezt csinálja, hanem mert rettentő műnek és erőltetettnek éreztem másokét, és arra gondoltam, vajon más is így olvassa az enyémet? Így hát megváltam tőlük… 

Szólj hozzá!

Címkék: iwiw

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr521804192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása