Olyat láttam ma, ha nekem mesélik, nem tudom elhiszem -e… Történt ugyanis, hogy sétáltam a Thökölyn a Keleti felé, közben írtam az SMS -t angol tanáromnak, hogy nem tudok órára nemmi. Amikor felnéztem, azt láttam, hogy egy 50 körüli nem éppen jólszituált nő, a ruháját igazgatja. De nem ám akárhogyan! Egy fehér – kék egyberuha volt rajta, és szerintem ott, abban a pillanatban jött rá, hogy fordítva vette föl. Mit lehet ilyenkor tenni? Mintha mi sem lenne természetesebb, kibújtatta a két kezét a pántból, és megfordította a ruhát. Mivel egy viszonylag bő ruháról volt szó, a nő pedig szemmel láthatóan nem volt éppen a helyzet magaslatán, éppcsak meg tudta magán tartani a ruháját…. Ettől függetlenül így is jóval többet láttam, mint amit kellet volna. Nem volt rajta melltartó…
Nem akarom tudni, mi lett volna, ha az egész úgy ahogy van, leesik róla….
Történt mindez 2óra körül…
Egy dolgot sajnálok, lassú voltam, és mire a kelefonon bekapcsolt a kamera, már felöltözött. Pedig szerintem ilyen látvány egy embernek egyszer adatik meg az életében, és én nagyon -nagyon szerettem volna ezt az élményt és látványt megosztani mindenkivel…  

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr621804253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása