Nem tudtam megállni, hogy ne tegym közzé egy kedves ismerősöm szoriját, amit ma osztott meg velem. Persze csak név nékül, helynevek nélkül. Nem szeretném rosszhírét kelteni!

Ő: najó, azt hiszem mostmár átérzem a múltkori ivászatod…
öhöm. csütörtök.
mentünk M. -ba.
Én: hajjaj!
Ő: ottan megismerkedtem a Bahama Mama koktéllal.
ismered?
hujjuj
Én: azt nem.
Ő: na meg elötte még vt 2
vmi más
aztán továbbmentünk v. -ba
ottan még söröcske na meg 2 tequila, mert az mindig kell
Én: hajjaj! és mi lett a vége?
Ő: a vége?
nah hát öhöm…
egy fizikus pasi szájába kötöttem ki

[Na ez volt az ami kiverte a biztosítékot nálam. Jóérzés volt nevetni rajat, pláne, hogy tudom, ő mit érzett, mint ment keresztül...]

ja… fasza buli vt
[...]
Ő: mi az h ha te is ilyen helyzetbe kerülsz? ez a hobbid neked is?
Én: neem! igazábol igyekszem kerülni az ilyet, de volt már rá példa….
Ő: na örülök h már is ilyen ááálllat mint én piásan!

Óóó igen. Én is rettenetesen örülök, pláne, hogy ez a világ egyik leg kiábrándítóbb látványa, és ahol lehet kiröhögöm az ilyet, mégis egyre többet kerülök ilyen helyzetbe én is, és környezetem is. Dehát ugye fiatalság, bolondság… majdcsak elmúlik… 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr131802656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása