Érdekes,vicces, azonban jórészt hasztalan tárgyak egész kincsestárára bukkantam tegnap éjjel. Egyes darabokon jókan nevettem, míg mások előtt értetlenül álltam -illetve ültem, sőt, majdnemhogy feküdtem- és nem tudtam mit kezdeni velük.
Példának okáért itt van rögtön az első tárgy:

Nem tudom ki mit lát a dologból… én ha nem olvasom mellette a leírást, nem biztos, hogy első nekifutásra felfogom mit látok…
Ez kéremszépen egy nyakkendő, sörnyitóval a végén.
Elgondolkodtam… Mikor vesz fel az ember nyakkendőt? Esküvőre, vagy hasonló horderejű ünnepségre (legalábbis ha a saját családomból indulok ki), viszont nem voltam még olyan helyen vendégségben, ahol ha üvegben kérem a sört, nem nyitják ki nekem rögtön. Ígytehát a nyakkendő értelmetlenné vált.
Vagy munkába. Oda is csak a hivatalnokok, politikusok (gondolom én)… Munkában viszont nem sörözik az ember. Munka után esetleg, de akkor is inkább beül valahová (ott meg ugye kinyitják neki az üveget), nem pedig megveszi az üveg sört, és kiül a szabadba csakúgy….
De fordítsuk meg a dolgot! Hol van az embernek szüksége sörnyitóra?? Otthon esetleg, ha vendégeket vár, és megkínálná őket egy sörrel. De otthon meg minek a nyakkendő? Deha mégis? Akkor az hogy működne? -”Te, gyeremá’ ide, kéne a nyakkendőd!” ? Tehát megintcsak értelmetlenné vált a dolog.
Fesztiválon . Na ott néha tényleg jóljön egy sörnyitó. Viszont ki hord nyakkendőt ilyenkor??
Egyetlen helyen tudom elképzelni, de a használata ott is kicsit döcögne. Egy jólmenő pub -ban, elképzelhető, hogy jön a pincér, és a szemem elött nyitja ki az üveget, a nyakkendőjével. Az tetszene.
De ezen kívül?? 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr601802653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása