Nem szándékozom hozzáfűzni semmit a dologhoz. Akik ezekre a szavakra rákerestek, és rákattintottak a blogra, valószínűleg nem azt találták amire szükségük lett volna…

- r.i.p. bujtor istván
- számítógép guru
- szemetes kuka/ szemeteskuka – nem értem mi van az emberekkel. Néhány nap leforgása alatt 2en is megtaláltak ezzel.
- angol ivászatos szövegek – ezt nem értem….
- szijjártó péter seküvője
- hazug világ- guru matek
- őrült szexi skála - talán ő az a szerencsés, aki azt találta amit keresett…
- lidl augusztus 23. akció - Nem értem szeptemberben még hol érdelelta az augusztusi akció, de nem itt találta meg, az is biztos…
- időeltolódás számítás
- ömlesztett hülyeség - nah, talán ő is valami hasonlót kaphatott, mint amire számított
- sörjárőr - nah, ezt meg azért nem értem, mert biztos vagyok benne, hogy a Sörjárőr saját honlapját elöbb kidobja a kereső, mint ezt a blogot…
- sündörség

Ennyi…És amint összeszedem minden erőmet, elemet keresek a gépbe és felteszem a képeket, mutatok még egy -két érdekeset! 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr231806272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása