Érdekes, és szerintem igencsak vicces beszélgetést folytattam ma többed magammal, és úgy döntöttem – bár a kivitelezés kicsit nehézkes – megosztom másokkal is. Bigyoshop -on be lehet szerezni különféle óriás mikróbákat. Na, erről van itt most szó. (A beszélgetésben résztvevőket az egyszerűség kedvéért nevezzük egyetlen betűnek. Az, hogy valaki E/3 személyben nyilatkozik saját magáról, senkit ne zavarjon meg! Ez a Plurk sajátossága)

S. -nek kell egy ilyen :D :

R.:lol:
A. agysejtet és idegsejtet szeretne :lol:
S. minden ilyet elfogadna :lol:
R. bazd, én petesejtet akarok, tök aranyos masnis. :lol:

S. azok a szemek :lol:
S. herpesz :D

R. igen, ezeket meg a kergemarhakórt lestem, milyen aranyosak. :mrgreen:
S. monddhogyszifilisz :lol:

A. elmebeteg aki ezeket kitalálta, de én egy faszút akarok! :lol:
R. az is milyen aranyosmááár! :D
S. mekkora faszút? :lol:
A. nagyoooot!!! :mrgreen:
M. :lol:
S. legjobb :lol:
K. én naponta találkozom a fent említett vírusokkal :D
S. az szar. mert ha mondjuk a spermával, arra azt mondom, jó neked :lol:
M. :lol:
K. leszoktam azokról. :lol:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr991807219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása