Szokás szerint, tegnap is megcéloztam az utolsó vonatot, azzal majd szépen hazamegyek, ma estére úgyis megint programom van. Gondoltam ne menjek egyedül, meghát se jegyem, se bérletem, nem a megszokott és jólismert úton megyek a Keletiig, hanem az Asztória felé. Útba is igazítottak, ahogy csak kell. Én viszont eltévedtem, nem találtam meg a buszomat, lekéstem a metrót, 23.30 -kor még az Asztória metrójában álltam és agyaltam, hogy most mi legyen... 36 -kor jön a metró, 38 -kor megy a vonatom... 
Hát jó... ilyen még úgysem volt, hogy nem értem volna el egy vonatot.. vissza Mikszáth Kálmán tér, ott majdcsak lesz még valaki, akinél elcsövezhetek este. Útközben ismét eltévedtem, rossz utcán fordultam be... pedig csak végig kellett volna menni azon az úton amin odafelé egyszer már végig mentem... Némi rohangálás után megérdeztem valakit, merre kell mennem. "Ezen az utcán végig, aztán jobbra..." Jaaaa....

Végül nagynehezen visszaverekedtem magam, és a szállásom is megoldódott. Persze miért is menne innentől kezdve minden tökéletesen...? Reggel rohanok a vonathoz, beérek a Keletibe, nagy csend... az emberek jönnek, mennek, de alapvetően zavaróan nagy csönd volt... Kirohantam a vonathoz, felszálltam.
11.08: indulni kéne...
11.15: még mindig semmi...
11.30: jön egy nő, szól hogy áramszünet van, bizonytalan ideig semmi nem indul...
12.08: még mindig nem indulunk, sőt, le is kell szállnunk, mert az a vonat egyáltalán nem indul... Persze minden más vonalaon ha akadozva is, de járnak a vonatok...
Találkoztam közben unokatesómmal. Dejó! Nem vagyok egyedül...
12.40: Végre bejön egy vonat, amire felszállhatunk.
13.08: a vonat még mindig nem indul, és közben egyszer már le és vissza száltunk ugyanarra a szerelvényre.
13.38: Igen! A vonat végre elindul!!
Végülis, csak  két és fél órát dekkoltam arra várva, hogy hazajuthassak...

Útközben elmeséltem, hogy jártam tegnap este.

- .... 36 -kor jött volna a következő metró, de azzal meg ugye nem érem el a 38 -kor induló vonatot, úgyhogy visszafordltam...
- dehát az utosó vonat 48 -kor indul...
- BAZMEEEEEG!!!! 

És tényleg... ki tudja miért, az utólsó egy vagy két vonat, 10 perccel később indul... ha ez nekem eszembe jut, akkor ugye mindez az egész hercehurca nincs, akkor otthon vagyok 1-re, a saját ágyamban, a saját ruhámban alhatok. és nem várok 2 és fél órát a vonatra...

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr151901890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása