Jöjjön most így estére néhány szúrós megjegyzés a Griffin családtól. (De tényleg csak néhány, hogy jusson legközelebbre is! ;))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Ez a retardált annyira illik a családba, mint Peter a Proclaimers -be!

- Jól látom, hogy az ott egy könyv? Ez az első, hogy olyasmit forgatsz a kezedben, ami nem szendvics!

- Nahát, Brian! Te fogytál? Áruld el, hogy csináltad?
- Csak egy tipp: TEDD LE A VILLÁT!!!

- Én vagyok a degenerált? Akkor te meg egy fesztéziós! Látod? Én is tudok szavakat kitalálni!


- Hallod ezt, Meg? Fiúk is házasodhatnak fiúkkal. Bár ez kicsit durva, de akkor neked annyi... nem?

- Peter! Te bezabáltad a lábamat?
- Látod, látod... Ezért nem is szóltam... tudtam, hogy hisztizni fogsz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://merrevanazertelem.blog.hu/api/trackback/id/tr681910416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása